Předběžnou rezervaci pobytu je možno provést telefonicky nebo e-mailem.
Při rezervaci prosím uvádějte své jméno, adresu a kontakt (telefon, e-mail), na který si přejete být informováni o stavu vaší rezervace (telefon, e-mail), dále požadovaný termín ubytování a případně další požadované služby. Rezervace bude závazně potvrzena či zamítnuta dle aktuální obsazenosti požadovaného termínu.
Jakmile bude vaše rezervace oboustranně potvrzena, zašleme vám na uvedený kontaktní e-mail potvrzení s požadavkem na úhradu zálohy ve výši 50 % z celkově účtované částky. Doba splatnosti je 5 pracovních dnů. Záloha může být uhrazena bankovním převodem, poštovní poukázkou nebo v hotovosti. Fakturační údaje budou uvedeny na potvrzení rezervace.
Teprve po uhrazení zálohy budou váš pobyt a objednané služby plně rezervovány dle níže uvedených podmínek.
V případě, že záloha nebude v uvedené lhůtě uhrazena, má ubytovatel nárok rezervaci zrušit a daný termín nabídnout dalším zájemcům.
Zbývajících 50 % ceny za ubytování a objednané služby uhradí zájemce v den příjezdu. Současně s tím uhradí i vratnou kauci dle platného Ceníku.
Při rezervaci pobytu 5 a méně dnů před datem nástupu, uhradí zájemce celý pobyt v den příjezdu.
V případě storna objednaného ubytování a služeb uhradí zájemce stornopoplatek ve výši:
Pro výpočet stornopoplatků se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy bylo ubytovateli odstoupení doručeno. Do počtu dnů se nezapočítává den zahájení pobytu. Při částečném odstoupení od smlouvy se stornopoplatek vypočítává z částky za částečně stornované služby. Storno objednávky je třeba zaslat písemně na e-mail info@apartmanypodlipou.cz nebo adresu Apartmány Pod Lípou, Čejov 182, 396 01 Humpolec.
Při zkrácení pobytu ze strany klienta nevzniká nárok na vrácení peněz.
Uhrazením zálohy souhlasí klient s výše uvedenými rezervačními a stornovacími podmínkami (včetně stornovacích poplatků).